Fårö

Imorgon åker jag iväg på träningsläger till Fårö. Kommer vara borta tills söndag kväll, vilket betyder att jag kommer få fira min 20-års dag där med laget :)

Kommer bli väligt kul att komma iväg ett tag. Har hellre aldrig varit på Fårö, så det kommer bli spännande.

Det kommer nog inte bli något bloggande under tiden.

Färjan går 11.05 imorgon. Så det blir tyvärr ingen sovmorgon.

Men när jag kommer hem sen igen har jag semester i 1 vecka :) HÄRLIGT DET!

Medans jag sitter och skriver detta inlägg spelar AIK match, de ligger under med 2-0 och jag hoppas verkligen att de lyckas göra mål (vilket jag tror bli svårt). Men jag beeeeeeeeeeer! SNÄLLA GÖR MÅL!!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0