Fredag

Herregud vad bråkigt det var efter AIK matchen igår. Blev fast inne på Råsunda eftersom ingen fick lämna. Matchen slutade 0-0. Hur fan orkar man???

Nu kom jag precis hem från möte och middag med några från mitt jobb på AIK, Frida, Petra och Sara (och Saras dotter Elin). Vi gick och åt grekisk mat efter vårat lilla möte, det var väligt gott, jag åt Gyros för första gången :) Man började sakna Grekland, eftersom man började tänka tillbaka. Vi hade väldigt bra konversationen. Fick mycket bra tips om lite grejer. Mina tankar går i hundra just nu.. Vill bara veta vissa saker och ting.

Imorgon åker jag till Gotland (IGEN!) och ska spela bortamatch mot Klintehamn. Vi ska ta färgan igen som tar tre timmar. Blir upphämtad här utanför kl 9 imorgon bitti för att åka till Nynäshamn där båten går ifrån.
Kommer hem på söndag, tid vet jag inte ännu ;)  Lite drygt att sätta sig på den där lååååångtråkiga båten igen, var ju där nyss liksom. Aja..

Resten av kvällen ska jag bara plocka undan lite och packa inför bortamatchen.
Här kommer lite bilder från den grekiska restaurangen:












- kan du inte börja inse vad som är rätt för dig snart? -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0