Garbo

Innan vi drog iväg till Garbo så var vi hemma hos mig och drack lite vin, öl och cider. Lyssnade på  musik och bara hade det bra :) När klockan precis hade slagit 23 började vi göra oss i ordning för att gå. Tog ju bara som sagt 3 min att gå dit. Så underbart skönt!
Garbo var väl inte direkt mitt ställe. Igår var det väldigt mycket äldre där, men tydligen är det alltid yngre folk där på lördagar. Så får väl testa att gå ut på en lördag. Men Garbo var i alla fall riktigt stort! Och man blev inte rånad när man skulle köpa en dricka :) Ändå hyffsat billiga priser. Musiken var helt okej, de körde både lite gammalt och nytt.

När klockan var ett eller något var vi så  trötta haha, så det blev en tidig hemgång.









Nu håller jag på och tvättar. Sen tror jag att jag ska gå till gymmet. Sen får jag se om jag åker och kollar på syrrans match eller inte. 
Får se vad som händer ikväll, lutar mot en lugn kväll hemma :)

Imorgon är det AIK match, nervöst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0