Hallåå

Nu var det länge sedan jag skrev sist, har inte haft tid eller orkat. Vad har jag och berätta hm..

Jag var ju som sagt var på Gotland igen med fotbollslaget och spelade bortamatch mot Klintehamn. Vi vann med 5-2 :) Jätte skönt. Hade inte varit så kul att sova över en natt om vi hade förlorat. Då hade man bara velat åka hem. Vi spelade ganska bra. Men jag kan säga att det både kändes och sågs att vi hade åkt båt i tre timmar precis innan matchen. Inte världens bästa uppladdning. Kände som om man sprang med cementklumpar i hela benen. Var riktigt riktigt tungt, men spelade hela matchen i alla fall. Bara att bita i hop.
Efter våran härliga match åkte vi tillbaka till hotellet och gjorde oss i ordning för middag på en restaurang där de visade Barca - Sevilla. Zlatan fick ju inte spela något och det var lite tråkigt.
Sen när klockan var runt 12 på kvällen så började vi bli super trötta, det var egentligen planerat en utgång, men vi orkade inte efter den jobbiga dagen så det var bara att gå hem igen och sova. Båten gick kl 08.00 nästa morgon så vi var tvugna att gå upp kvart över sex. Det var tungt, men skönt ändå att man kom hem tidigt på söndagen. Var hemma i lägenheten kl 13. Var helt slut efter resan och låg bara i soffan resten utav dagen och kollade på PH Danmark. Är totalt beroende utav det, fan va bra det är!

Igår så jobbade jag och sen spinnade vi på jobbet. Det var fullsatt så det var kul. Härligt att få svettas lite.
Sen åkte jag och mamma hem till mig. Vi orkade inte laga någon middag så hon köpte sushi och jag köpte kebabtallrik med pommes. När vi hade ätit upp det var det dax att rensa hela min klädgarderob. Hade/har så sjukt mycket kläder att det började svämma över. Så det var bara ett MÅSTE. Resultatet blev skit bra. Riktigt fint nu. Kändes som om klädkammaren/förrådet blev 10 gånger större. Vi fyllde 4st påsar med kläder som skulle slängas eller ges bort. Var en riktigt härlig känsla efterråt.

Samma kväll förlorade AIK mot Örebro borta. Det blev mål på den absolut sista sparken och det sög ju verkligen stenhårt. Börjar få lite ont i magen över situationen som AIK befinner sig i nu. Gäller bara att hålla tummarna att allt ska gå vägen nu framöver.

Idag jobbade jag och åt lunch ute med en tjej på jobbet. Thaimat stod på schemat. MUMSI!
Efter jobbet åkte jag och mötte upp Sara i Sumpan. Hon skulle komma hem till mig innan våran träning. Sen någon timme senare satte vi oss i min bil och åkte i väg till träningen.

Nu sitter jag här i soffan och kollar på PH Danmark och äter naturgodis.
Imorgon måste jag gymma, känns alldeles för länge sedan sist!
Vill avsluta detta inlägg med att säga:

GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA OCH UNDERBARASTE LILLASYSTER FRIDA PÅ DIN 18-ÅRS DAG. ÄLSKAR DIG MEST UTAV ALLA. FINNS INGEN SOM BETYDER LIKA MYCKET SOM DIG. DU ÄGER MITT HJÄRTA!
<3

Lite olika bilder jag har tagit under de senaste dagarna:




















Kommentarer
Postat av: Frida

TACK..ÄLSKAR DIG MED MASSOR!!

2010-08-24 @ 22:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0