Lägret



Kom hem från Gotlandslägret igår :)
Jag har haft det jätte bra och väldigt roligt! Fick fira min 20 års dag med laget. De överraskade mig med två fina tårtor (ni kommer få se en bild senare). Tack så mycket för det!
Vi hade 5 träningar sammanlagt under lägret och inte allt för jobbigt. Men det tar på kroppen, man blir lätt stel och trött haha :)

Vi bodde i jätte fina stugor, 4 st i varje. Jag sov med Sara, Sosso och Möller :)
På lördagen så körde vi fotbollsgolf, med 18 hål. I början var det skit kul och man koncentrerade sig som tusan, men sen blev det för lång tråkigt. Tog liksom aldrig slut. Men mitt lag vann i alla fall!
Själv fick jag 90 slag på 18 hål, TROR jag kom 3a :) Och banorna var inte små, de var hur långa och stora som helst.

Vi var ute och åt pizza en kväll. Det var kareoke kväll och vi nya spelare förstod direkt att vi skulle få gå upp och sjunga. Så några utav oss bestämde för att göra en tillbakakaka och skickade upp spelarrådet också haha :) De fick minsann igen!

Innan båtresa hem gick vi på en stadsvandring med guide genom Visby. Var inte det roligaste, men ett bra sätt att födröja tiden på. Sen när vi var klara med det gick vi och åt tacosbuffé (för andra gången). Och det sista vi gjorde innan vi klev på båten var ju såklart att köpa glass från glassäffären som har över 140 sorter. Jag tog bubbelgum och racerbil (kolla bilden högst upp). De var riiiiiiktigt gott! JUMMIIIIEE!

Tycker verkligen det är huuuur kul som helst att Sara har börjat i laget. Underbart!

Ska fira min födelsedag under veckan med familjen, vi ska nog gå ut och äta.
Får se när min första tripp till systemet blir, antagligen på fredag :):)



Jag trodde jag hade tvättid kl 10 i morse, men när jag kom ner till tvättisen visade det sig att jag hade tid kl 13!
Jag hade redan varit ute och handlat frukost och var redan igång, så jag försökte somna om, men det gick inge vidare.
Men min syster ligger här i rummet och sover på som fan :) haha

Sista semesterveckan nu under sommaren :( Sen blire till att vänta till vintern.

Härligt med AIK vinst igår, det var på tiden :)

Lite bilder från lägret:
































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0