Onsdag

Idag lämnade jag in min kamera på lagning. Eftersom den har låst sig på ett konstigt sätt så var jag bara tvungen att lämna in den. Kameran ska tydligen skickas till Tyskland och lagas där. Får se hur det går med det.

Efter att jag hade gjort klart allt med kameran åkte jag och hämta syrran hos Alex och sen åkte vi hem till mig, köpte thaimat och gjorde i ordning oss inför landskampen som vi skulle jobba på. Vi skulle samlas kl 16.00, så det blev en lång eftermiddag + kväll eftersom jag kom hem nyligen och klockan är snart 00.00.
Sverige vann i alla fall med 3-0, och kungen Zlatan fick göra mål :) Skit glad för det, man såg verkligen hur mycket han hade saknat landslaget.

Lite bilder från matchen:






















Imorgon tror jag att jag ska städa och så.. Sen på kvällen är det träning ;)
Kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0