Spinning

Började jobba idag igen. Nu är det slut på sommarsemester :( Tragiskt men sant. Nu längtar man till vinter då man får lite ledigt i alla fall.

Idag spinnade jag för första gången på jobbet. Var faktiskt skit kul :) Känns i låren och rumpan efter plus att jag hade match igår. Så nu är kroppen ganska så trött.
Har bara sovit 10h sammanlagt de två senast nätterna. Har alltså inte fått så mycket sömn. Var hur jäkla trött som helst idag på jobbet. Men man får bara bita i och köra på.

Till tjejen i USA, aka. Malin, titta vad jag åt till middag ikväll:



Blev du sugen nu på våran pasta som vi alltid gör? :) Får nog skicka lite på posten nu när jag har din adress haha.


Jag tänker och tänker.. Vill bara ha svar på vad som händer...



Kommentarer
Postat av: malin

Du är ju bara för söt!! Fan vad sugen jag blir... Är nämligen så jävla hungrig och det är middag om 1 timme :P

2010-08-21 @ 23:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0