Tisdag

2a dagen på min semestervecka.
Jag ställde väckarklockan på kl 10 för att jag var tvungen att flytta bilen till en annan gata. Efter det gick jag upp igen och började dammsuga och damma. När jag var klar med det åkte jag in till stan för att möta upp Sara. Hon skulle köpa nya fotbollsskor och jag lite småsaker. Slutade med att jag kom hem med 2 st löpar/gym byxor. Ett par "korta" i turkost och ett par långa i rosa. Handlade även ett regnställ (regnjacka + regnbyxor).
Har alltid velat haft de där träningsbyxorna, så blev glad att jag äntligen köpte de. De kostar en del så det är väl antagligen därför jag har gått och dragit ut på det.
Efter stan åkte jag till Odenplan för att möta upp Jessi på hennes jobb så att jag ÄNTLIGEN kunde få tillbaka min dvdspelare som jag har saknat väldigt mycket. Fick stressa som fan hem för att hinna äta inna träningen. Kasta mig iväg till träningen och träna. Mådde illa hela träningen eftersom jag åt för snabbt och förnära inpå träningen.

Imorgon har jag lite planer också. Ska lämna in min digitalkamera på lagning, åka med Sara till Jysk och sen ska jag jobba på Råsunda kl 16.00. Det är ju landskamp imorgon och då får man förhoppningsvis se Zlatan igen!

Här är i alla fall mina två träningsbyxor jag köpte, super nöjd:



Hörs imorgon! Kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0