Torsdag

Igår vad jag på gymmet. Var skit skönt, har saknat det :) Sprang på löpbandet och byggde lite muskler haha.
Men innan det så fixade jag med en överraskning som jag inte kan tala om ännu.

Idag så åt jag lunch tillsammans med Jossan i laget. Vi håller på och pratar om en resa till Thailand i februari i 2v. Hoppas det blir av. Sitter och väntar på henne nu här hemma. Hon ska komma hem till min innan träningen så att vi kan kolla på resor och sen åka till träningen tillsammans.

Jag hade nyss problem med mitt avlopp igen som vanligt. Förstår inte vad som är fel. Verkar vara något knasigt under golvet. Som om vattnet inte sjunker undan. Men jag lyckades lösa det själv tillslut. Så jävla trött bara på att det ska vara fel hela tiden..


Imorgon är det fredag och då är det planerat att jag och Jossan ska gå till Garbo för första gången (haha skratta inte åt oss). Eftersom jag bor mittemot så blir det nära och bra. Ska bli kul att testa på hur det är där. Tänk om det är skit bra. Skönt med nära hem!

Höres imorgon :)


Kommentarer
Postat av: Malin

Fan vad najs att dra ut!!! :D Du måste säga ur Garbo är sen haha

2010-08-26 @ 18:40:54
Postat av: Cissi

Jaaa spännande :)

2010-08-26 @ 21:06:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0