Det var den veckan..

Herreguuuud vad det är kallt ute! Snöstorm HEJ!
Längtar verkligen till våren då man kan slippa alla jobbiga kläder osv. Ge mig sooool (:
Det har inte hänt så mkt under veckan, så vet inte riktigt vad jag ska skriva.

Hade AW i torsdags, mkt trevligt (;

Min syster sov hos mig igår kväll, var mysigt. Har längtat efter att få umgås med henne. Hon stannade även kvar på middag idag. Det blev kött! Mumsi.

Det börjar närma sig julen och snart är det ett nytt år. Helt otroligt.

Nästa veckan kommer nog inte heller hända speciellt mkt. Det ända jag vet just nu är att jag ska träffa Malin någon kväll snart efter jobbet. Men annars lugnt (:

Jag på AWn :








Kommentarer
Postat av: syster

å jag har saknat dig! tack för suuupergod middag! :D

2010-12-19 @ 22:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0