FREDAG

BÄSTA DAGEN/KVÄLLEN PÅ LÄÄÄÄNGE!!!!!

Det bästa av allt är att Malin har kommit hem under julen :D (Hon åker tillbaka till USA i mitten på januari, men det vill jag inte tänka på). Satan vad man har saknat dig, och det blir ännu mer tydligare när man fick träffa dig igen. Du är bäst och jag verkligen älskar dig!
Malin fyllde även 20 år igår i samband med sin hemkomst. Så hon slog två flugor i en smäll och hade 20års/homecomingfest. Bjöds på god mat och tårta :) Sen var det presentöppning och lite annat :)
Efter kl 22 började vi dra oss in till stan för att gå på Lobby. Fick stå i den där kön utanför ett ganska bra tag, vi var nog ett gäng på 12 st. Sjukt kul hade vi!! Inte tråkigt för en sekund.

Jag var nästan kvar till stägningen så jag var hemma strax innan kl 6 imorse haha :)

Lite mobilbilder:









Kamera bilder:
















Snart ska jag tvätta och städa lite.
Tror jag ska åka och kolla på Skinkcupen ikväll :)

SÅ RÄTT ATT JAY VANN IDOL!!! Missade finalen, men det gör inget, fick ju träffa Malin och alla andra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0