Juletid

I onsdags var jag ute med Malin och några andra tjejkompis. Skulle gå upp och jobba kl 8 nästa dag, så det blev 2½ h sömn den natten. Gissa om jag var trött?

Sen på torsdags kväll åkte jag hem till mina föräldrar och var där. Jag och syrran bakade lite och sånt. Jättemysigt.

Och sen var det ju julafton :) Man märker att man har blivit äldre eftersom jag själv inte tycker att julen är så märkvärdig länge som förr. När man var yngre kunde man kanppt gå och lägga sig för att man längtade så mycket.
Men jag fick några julklappar som jag blev jätte glad över :)

Jag har är dunderförkyld. Så har hostat och varit snuvig i några dagar nu, så jääkla jobbigt :(

Jobb på måndag igen!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0