Lördag

Igår hade jag en städ och tvättdag. Senare på kvällen mötte jag Chrille. Vi köpte mat och sen drog vi till Linneas avskedsfest på Ego. Har aldrig varit där förut, så det var kul att testa på något nytt. Ett litet ställe men bra musik :)







Idag tror jag det inte händer så mycket. Jag vet bara att jag ska kolla på reprisen på "Så mycket bättre" som jag missade igår.

Jag ska köpa en ny säng, så jag kanske kan kolla runt lite på internet. Har varit och testat tidigare på IKEA och jag är nästan säker på vilken jag vill ha :)

Tråkigt att "ensam mamma söker" är slut, tycker det är ett så mysigt program.

Imorgon är det måndag igen och en ny arbetsvecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0