Börjar bli trött

Herreguuud vad jag är trött.
Har precis lagat mat, gjorde renskavsgryta med ris, lingonsylt och sallad. Så jädrans gott :)
Men man märker verkligen att man blir trött utav att laga mat samt att äta. Så som det känns just nu skulle jag kunna slocka när som helst.

Resten utav min familj kom hem idag från Kreta, de kom precis hem. Skönt att ha de hemma igen.
Fan vad jag vill tillbaka till Kreta, det är så något förjävligt vad jag saknar ALLT. Typ det enda man tänker och pratar om :):)

Imorgon är det i alla fall fredag och sen helg. Härligt! Hoppas på fint väder under helgen så att man kanske kan gå ut och bättra på brännan lite så att den håller sig ett lite tag till.

Ingen bra är det på tv ikväll heller, så tråkigt. Hade gärna kollat på någon film.. Blir väl till och kolla på CSI. Det är i och för sig bra, så man ska inte klaga.

Suuuuper kul att AIK gick vidare yttligare en omgång i CL-kvalen. Ska bli väldans kul att kolla matchen mot Rosenborg. Bring it on!

Här är min middag som jag lagade idag, gott va? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0