:)

Igår var jag och lunchade med Sara och hennes dotter här i Sumpan. Vi var på en pizzeria jag aldrig har varit på faktiskt. Men oj vilka jävla stora pizzor de gjorde, herregud. Inte en chans att man orkade hela haha.
Men jag tycker ändå att den som jag alltid går till är mycket godare.



Efter pizzan gick vi upp till mig ett tag. Och den där ungen har energi så det räcker och blir över :) Satt inte still en sekund, men så himla söt hon är. Man längtar verkligen själv tills man får en liten bebbe haha.



Sen gick vi ut och gick ett lite tag innan de skulle åka hem igen, och då somnade Elin i vagnen. Förstod det så mycket som hon höll igång haha. Men har aldrig träffat en så glad unge förut! Suuuper söööt!

Senare på kvällen tvättade jag, åt lite godis och tog det lugnt.

Idag har jag jobbat och latat mig. Funderade ett tag på att gå till gymmet, men jag tror inte jag pallar det om jag ska vara ärlig. Hade tänkt gå dit imorgon halv 7 innan jobbet. Skönt att ha det gjort innan jobbet, man orkar mer liksom då. Man får mer energi :)

Nu ska jag väl bara sitta och lyssna på musik och kolla på tv, chatta lite osv.
Vi hörs imorgon.

Bjuder på en bild från mig i lördags när vi var på väg till Collage som vi inte hittade till:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0