herregud

Jag och Sara skulle testa på nattklubben Collage igår. Vi gjorde oss i ordning och begav oss ut i SPÖregnet i finkläder och barbenta. När vi kom fram till Östermalmstorg tog vi fel uppgång från tunnelbanan. Men vi trodde att vi skulle hitta endå. Visst.... Vi gick runt på Östemalm i en timme mitt i spöregnet och letade. Vi hittade inte stället, och inte så konstigt eftersom vi hade gått åt fel håll. Så det hela slutade med att vi åkte hem till Sara igen och kom hem dyblöta. Hahah. Jag blev riktigt irriterad om jag ska vara ärlig. Fan va surt det var.. Hade man gjort sig i ordning och så i onödan. Aja, denna kväll glömmer man i alla fall inte.

Just nu sitter jag och väntar på en annan Sara och hennes dotter. Vi ska äta lunch här i Sumpan. Ska bli riktigt mysigt. Kul att träffa lilla Elin :)

Ikväll ska jag tvätta, har inte så mycket att tvätta så det kommer gå undan.
Helgen har gått för snabbt, men imorgon är det lön :)

Höres!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0