Lördag

Morgonen började med att det var stopp i avloppet inne på badrummet. Jag fattade verkligen INGENTING!
Var fullt med vatten på golvet från avloppsbrunnen vid duschen och toaletten var nästan full med vatten. När jag skulle testa sätt på kranen för att kolla om det rann undan blev det bara värre. Tog bort locket på brunnen och kollade vad de kunde vara, kom ju en massa smuts upp ur brunnen. Kunde inte gå på toaletten eller duscha...
Fick ringa akut till hyresvärdes jourtelefon och berätta om problemet. 20 min senare kom det en rörmokare och som fixade allt. Så nu är det som vanligt.
Men jag hajjar inget, hur kan det bara bli så när man inte har rört badrummet? När jag gick och la mig så var det som vanligt. Mycket märkligt..

När rörmockaren hade gått började jag dammsuga och damma av hela lägenheten. Sen gick jag till gymmet och sprang 5km samt styrketränade. När jag kom ut från gymmet duggregnade det, riktigt härligt. Växterna behöver vatten.

Just nu sitter jag och lyssnar på AIK's bortamatch på radio.
Väntar på att få åka hem till Sara där vi ska förfesta liten och sedan ska vi gå ut :) Kommer bli super kul.
Har bara inte klurat ut vad jag ska ha på mig för kläder ännu, men det löser sig.



Vi hörs imorgon :) Kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0