Svettigt

Åh herregud. Då har man förhoppningsvis packat klart allt inför Kreta och allt som skulle köpas är fixat och klart.
Jag är helt svettig efter packandet, blev så sugen på en cider så jag öppnade en burkcider och drack den medans jag packade. Jag kan inte förstå att vi äntligen är framme till våran resa. Vi bokade resan den 22 februari och tiden har bara runnit iväg. Livet går nästan för snabbt.

Jag var inne i stan idag och köpte lite småsaker inför resan m.m. Hittade bla ett par skit snygga örhängen och en keps för att skydda mot solen. Jag mötte upp syrran och gick med henne ett tag innan jag skulle möta upp Sara och hennes två syskon. Vi gick och växlade pengar. Sen åkte jag hem.

Jag ska waxa benen snart haha. Har aldrig gjort det förut, kommer säkert göra skit ont ;) Men vill man vara fin får man lida pin.

Ska tvätta ikväll klockan 19 och sen ska jag kolla på matchen om 3e pristet. Kommer säkert vara en ganska så död match då alla lär först och främst vara trötta och sen besvikna på att de inte gick vidare till finalen som spelas imorgon.

På tal om finalen, både jag och Sara missar den. Vi sitter då på flyger ner till Kreta, men man ska inte klaga fan. Vi ska ju göra något underbart :) Flyget går 18.55 fr Arlanda. Vi ska vara där till strax innan fem.

Vi kommer åka hem natten till 19e. Flyget går 01.20 från Chania.

Hörs väl imorgon innan jag åker :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0