En dag kvar

EN DAG KVAR TILL SEMESTER!!!! :D Sen går jag på ledighet i 3½ vecka ;) (har ledigt v.32 igen). Kan inte förstå det riktigt själv. Har inte varit så här mycket ledig på aa 2 år, eftersom jag inte hade något sommarlov förra sommaren.

TISDAG:
Igår så jobbade jag som vanligt. Jag åt lunch ute med Alicia på jobbet ute i solen, hur skönt som helst. Vi båda åt lassange, jag hade en färdiglagad och hon hade en hemlagad.

Efter arbetstid hade vi lite sommaravslutning på jobbet då våra två enhetschefet bjöd på en massa god mat och dricka. Vi hade tur med vädret så vi gick ut på terassen och åt.
Mitt under maten hör vi VÄRLDENS smäll nedanför. Man hörde en bil tvärnita och sen kom smällen. Alla reser sig upp direkt och vi fattade med en gång att det är några som har krockad. Vi kollar ner och ser en stor lasbil som har krockat med en lite, liten bil. Den lilla bilen var helt förstörd och intryckt medans lasbilen inte hade ett märke. Ingen kom till skada som tur var och de började inte att bråka. Man såg bromsspåret på 10m. Fyfan va läskigt.


(vackra Alicia)
                                                     

   (maten som bjöds)

 
(min tallrik)


(krocken)

Sen efter myset åkte jag hem till bästa Sara och träffade henne. Jag åt lassange igen haha och hon åt en kebabrulle. Jummie. Den var väldigt god!
Vi kom då på att vi typ inte kommer ses igen först på Arlanda då vi ska till Kreta. Kan du fatta? SNART DÄR!!!!! 11 juli åker vi :):):) Kan inte tro det. Underbart.

Efter Sara åkte jag hem till mina föräldrar och sov där. Jag hade med mig bilen för att den skulle lämnas in hos en bilverksta för att byta några fjädrar. 3000 kr, dyrt som fan, men men..

ONSDAG:
Jobb...jobb...
Efter jobbet åkte jag och kollade på Enskede - Rågsved på Enskede IP. Jätte fint väder och det var skönt att kolla på. Det var en spännande match, men helt plötsligt rann det in en mass bollar i målet. Matchen slutade 1-4 till Rågsved. Matchen var faktiskt jämn bortsett från resultatet. Så lika hade varit rättvist enligt min åsikt.

Imorgon ska jag träffa Hannah Grillarhammar. Ska bli kul att träffa henne igen. Vet inte hur länge sedan det var sen vi träffades. En evighet!
Men innan jag möter upp Hannah, ska jag åka och träffa en tjej i laget en snabbis i Rissne. Hon har köpt mina två bio biljetter till premiären utav twilights tredje film Eclipse. ÄR SÅ AVUNDSJUK!! Fan asså, jag hade verkligen velat gå. Platserna är super, i mitten utav bio salongen. Tyvärr kan jag inte gå för att jag ska åka till Norrland i helgen.. Aja, what to dooo ?!

GODNATT, KRAM



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0