:)

Nästan en hel vecka avklarad, fredag imorgon ett steg närmare semester, landet och Kreta :)
Kan inte bli bättre. Jobbar bara tre dagar nästa vecka och det kommer gå väldigt snabbt. Jag och pappa ska åka upp i förväg i min bil till landet som ligger i Norrland. Vi ska fixa och dona så allt är klart när mamma och syrran kommer dit. Det tar ca 7½h att åka dit, 52 mil. Så det är en bra bit haha. Kommer bli sååå jäkla skönt att få åka upp dit. Missade ju det förra sommaren då jag sommajobbade på mitt nuvarande jobb.
I tisdags var det 1år sedan jag började på förvaltningsrätten, helt otroligt va snabbt det går..

Den här veckan har gått lika snabbt som vanligt. Den har varit väldigt rolig också.
Igår så åkte jag hem till mina föräldrar efter jobbet. Gymmade innan i Hammarbyhöjden. Sprang som vanligt 5 km, och jag slog mitt personliga rekord på löpband. Sen styrketränade jag, så idag har jag lite träningsvärk i armarna. Skönt det.
Efter gymmet gick jag hem till mamma och pappa, duschade och åt lite mat.
Sen mötte jag upp Adde och hans lillebror Emil för lite boul ute i parken. De är vana att spela så jag kom såklart sist med 7p. Bättre än 0 i alla fall. Men det var faktiskt kul, det måste vi göra om. Skrattade en hel del haha.
Adde skulle hålla på och trixa med sin skateboard, och ja, det gick ju sådär ;)

   

Sen vare bara att kila upp igen och kolla på Sydafrika - Uruguay. Målisen i hemmalaget fick rött kort. Annars var matchen ganska så död.

Idag så var det fika på jobbet, massa glass och grädde med tillbehör, juumie, alltid lika gott med glass och kolasås! En höjdare.   (en maräng med kolasås haha)
Jag satt och lyssnade på Argentina matchen på radio, de vann med 4-1, härligt det. Glad för Messis skull..

Nu sitter jag här hemma och kollar på Grekland - Negeria. En nigriansk spelare blev precis utvisad efter en spark på motståndaren. KLANTO! Skyll dig själv säger jag bara.

Jag ska åka till träningen om 50 min. Ska hinna äta lite och sen är det bara att bege sig iväg.

Men som sagt, fredag imorgon, så skööönt! Har mycket planer i helgen.
Jag ska upp och gymma imorgon innan jag drar iväg till jobbet.

Juste, vi lämnade in min bil på service idag, kl 07.00 i morse. Kommer kosta en massa pengar, men men. Det är dyrt att ha bil.

Höres! Kramis






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0