Fredag

Har precis kommit hem från ännu en myskväll hos Sara :)
Efter jobbet åkte jag in en snabbis in till stan för att kolla på alla flak. Herregud, fick riktiga rysningar. Kommer ihåg själv hur det var. Vill göra det igen. Vilket GRYMT drag det var runt fontänen på Plattan, ojoj. Kul att se!

Sen åkte jag hem, hämtade bilnycklarna och åka till Sara jobb för att plocka upp henne sammt handla lite för att sedan åka hem till henne. När vi väl kom hem till Sara bestämmde vi oss för att äta McDonalds, så det var bara att sätta sig i bilen igen och köra dit. Jag åt en Big Mac CO. Gotii.. När vi kom hem efter våran "middag" svullade vi en massa godis och drack cola. Våran vanliga lilla rutin haha.

Nu sitter jag är hemma, är jätte trött efter en arbetsvecka. Imorgon är det lördag och jag har min vanliga lilla helgrutin som består utav: tvätt, städa, gymma, fotboll/match och vara med vänner. Både veckorna och helgerna bara rinner iväg. Fattar inte vart all tid tar vägen? Det sägs ju att tiden går snabbt när man har roligt. Tydligen göre det!

Aja. Nu ska jag ladda ner lite musik. 
B.la Ne-yo senaste låt som ni kan höra här nedan. Grym låt! Akon är dock min ABSOLUTA favorit artist. Finns inte EN dålig låt, har typ 10000 låtar som han har gjort.
Hörs imorgon, Kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0