Helt sluuut

Vi vann med 5-2 idag mot Frej :D ÄGDA! Jag gjorde det sista målet strax innan avblåsningen. Skit skönt!
JIPPI!!! Vad händer tjejer? 10 mål på 2 matcher! KANON!!

Blev tokig på vädret, typsikt svenskt sommarvädar; regn, sol, regn, sol, regn, sol, ÖSREGN OCH SOL. haha





Efter matchen åkte jag och Malin hem till mig och lagade en god pasta rätt tillsammans med lite hemmagjort vitlöksbröd och sallad, skita gott :)
När vi hade ätit klart och diskat färdigt tog vi bilen ner till Hemmakväll (ja, vi var slut efter matchen och orkade inte gå) och hyrde filmen Fish Tank och köpte en massa godis. De hade äckligt mycket gott godis att välja mellan, ville ha allt av alla smaker haha. Tjockis, jag vet.

Efter filmen lånade Malin två usb utav mig och förde över en massa bra musik från min dator som hon ville ha och när hon var klar med det skjusade jag hem henne.

Jag är verkligen helt slut i kroppen, värker verkligen i vaderna och Tyskland vann nyss med Australien med 4-0 haha. Hur kommer detta VM att sluta? Jag sitter dock (tyvärr?) på flyger ner till Kreta när finalen går. Hoppas man får någon information under flyget hur det kommer gå.

Jag hämtade ut Twilights fjärde bok igår. Jag funderar på att hålla mig  att inte läsa boken tills jag åker till Kreta. Vill ha något bra att läsa på flyger så att tiden går snabbare. Förstår bara inte hur jag ska hålla mig, har längtar efter den där boken i fan 4 månader typ. Jag tänker då att jag lika gärna kan hålla mig mindre än en månad till ;).

Aja, ska sova när som helst. En ny arbetsvecka imorgon och fotboll som vanligt! :)

Gooooodnatt, kram

Kommentarer
Postat av: Johan Jakobsson

Gilla!

2010-06-13 @ 22:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0