INSAAAAAANE!!!

VILKEN UNDERBAR DAG!!! :D
Fyfan va kul jag har haft, från morgon till kväll. Det här behövde jag, garanterat :)

Det började med att Malin och jag satte väckarklockan kl 08.00 på morgonen. Sen skiljdes vi åt. Jag skulle till frisören och hon till doktorn.

Jag hade tid hos frisören kl 10 i Sickla. Det tog lite mer än två timme, och jag blev suuper nöjd. Så nu är man fin fin i håret ;) Perfekt inför Kreta! Hoppas mitt hår kommer blekas ännu mer under sommarn, skulle kunna tänka mig att ha ännu mer blondare faktiskt.
Efter frisören mötte jag upp Malin igen inne i stan. Vi gick och åt lunch på Sandys vid Hötorget och efter det åkte vi till Grönan.
Vi köpte ett varsitt åkband för 290 kr och som gällde fritt åk hela dagen, kanon!
Vi startade med Kvasten, en ny berg och dal bana. Tyckte sådär om den, inge märkvärdigt..
Sen åkte vi lite imellan innan vi gick till Insane. OMAMA!!! Det är LÄTT Grönans BÄSTA attraktion, ÄLSKAR DEN.
Vi hade ingen aning om hur den funkerade, så vi satte oss och trodde att det skulle bli en lätt match, aa sure bacon. Har ALDRIG skrikit så mycket i hela mitt liv, fyfan va rädda vi var plus att det var så sjukt kul på samma gång. Vi åkte den sammanlagt 5ggr under hela kvällen. Dagens höjdpunkt! Alla måste fan åka den haha. Har jätte ont i halsen nu efter allt skrikande från den :) Härligt det!
Jag fick i alla fall med Malin upp i Extreme, hon samlade lite mod under dagen. Grattis! haha :)
Vi åkte allt som fann i princip föruom Frittfall och Uppskjutet. Inget förr oss (eller för mig).

Sen kl 18 så mötte vi upp laget för 5-kamp och lite mat. Mitt lag kom näst sist haha, men det var riktigt kul. Har så roligt med mitt nya lag så det är helt otroligt. Har verkligen smällt in bättre än jag hade kunnat trott.
Vi startade med mat innan 5-kampen ute i solen, super mysigt. Men sen blev det krig haha :) Aja, man kan inte vinna allt. Jag var i alla fall bäst på vattenpistolen ;) 450p.

Nu sitter jag och kollar på Spanien matchen och Villa missade en straff för inte allt för länge sedan. Det är väldigt sällan som man ser ett proffs skjuta UTANFÖR målet.. Inte vanligt.. Men allt kan inte alltid sitta som det ska.

Imorgon är det jobb som vanligt. Jobbar bara 3 dagar denna vecka eftersom jag var ledig idag. Sen är det midsommar och efter det bär det av till landet med pappa en vecka.

Efter jobbet imorgon åker jag hem till Sara och träffar henne. Kommer bli kul :)

Lite bilder från idag bjuder jag på, sen ska jag kolla klart matchen och sedan sova. Har ju hållt igång sedan kl 8 imorse, så är super trött nu haha.













tack för en underbar dag Malin och alla tjejer. Höres kanske imorgon ;) KRAMIS <3


Kommentarer
Postat av: Mallan

Diggar bilden där jag har munnen full av mat haha. Jävligt bra dag idag :D

2010-06-21 @ 22:26:53
Postat av: Mallan

Diggar bilden där jag har fullt med mat i munnen haha. Riktigt bra dag idag :D

2010-06-21 @ 22:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0