Lördag

Idag har jag storstädat hela lägenheten samt tvättat. Sen efter ett jävla jobb så åkte jag hem till mina föräldrar och kollade på Nigeria - Argentina. En helt okej match, kollade mest för att kungen Messi spelade. Fattar inte hur man kan vara så sjukt bra VARJE match. Omänskligt att inte kunna vara dålig. Det är som om man spelar TV-spel när man kollar på han. Helt galet va underbart han spelar. Han är dessutom bara född -87. Han har hela fotbollskarriären framför sig :) Ska bli kul att föja hans framgång.

 

Jag längar nu riktigt mycket efter tisdag då Portugal möter Elfenbenskusten :) RONALDO! <3 Kommer bli riktigt kul. Den match jag nästan mest längtar efter är Brasilien - Portugal den 25e, ojoj :)
Längtar även till att se Spanien spela, de är ju sååå skickliga!


Sitter just nu och kollar på England - USA (lillebror vs storebror). Det står just nu 1-0 till England tack vare Gerrards mål :)

Imorgon har jag match mot Frej. Är super taggad! Känner på mig att vi tar tre poäng. Man blir extra sugen att spela själv nu när det är så mycket fotboll på TV.
Efter matchen imorgon åker jag och Malin hem till mig och chillar lite :) Lagar god mat och kollar på TV samt pratar skit haha. Myspys..

Aja, håll tummarna för oss imorgon,
kramis

      
VM låtarna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0