Lördag

Idag har jag hunnit med ganska så mycket.
Jag satte väckarklockan på kvart i 10 för att jag hade tvättid kl 10.
Under tiden jag tvättade hann jag både dammsuga och damma av hela lägenheten samt plocka undan lite grejer. Nu är det super fint hemma.

Efter allt städande begav jag mig till gymmet. Körde på ganska hårt. Sprang först 5km på ca 27 min, sen så styrketränade jag. Jag har blivit starkare känner jag och man bara ser hur armmusklerna växer haha :):)

När jag var klar med gymmet så gick jag hem, duschade och åt lite. Sedan kom Syrran över. Jag körde hem henne så att hon kunde göra iordning sig inför festen som ägde rum i Solna. När jag väl kom hem till mamma och pappa ringde Adde mig och vi pratade ganska länge i telefon innan han kom upp istället. Han skulle också på en fest. Så jag körde honom till Hagsätra där han skulle möta upp en kompis. När jag hade släppt av han och närmade mig hemmet ringer han och sa att han hade glömt sin bräda i bilen, så det var bara att vända om och köra tillbaka till Hagsätra.
Sen när jag kom hem var det dax för nästa körning. Och denna gång var det syrran och hennes kompis. Och festen var som sagt i Solna, det var ändå på vägen hem.

Efter ett litet letande efter parkering hemma, gick jag in på VI och handlade godis. Och sedan åkte jag upp till Jessica och var hemma hos henne ett litet tag och mös.

Blir ingen utgång ikväll då jag har min premiär match med Hässelby imorgon. Kommer bli gaaaalet kul!
Längtar väldigt mycket. Har saknat att spela match. Vi möter ett gotlänskt lag som heter Klintehamn.
Planen på Hässelby IP börjar bli väldigt fin nu. Man kan äntligen börja lira boll.

Aja, nu ska jag väl sitta och chatta samt surfa runt lite på internet.
Jag tror på vinst imorgon. Skit taggat!

Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0