Match

Idag är det match mot serieledarna Viksjö. Kommer bli rikitgt kul. Och en så länge verkar vi också ha tur med vädret. Det är sista matchen innan uppehållet. Sen har vi "sommarlov" från fotbollen ända fram till augusti.
Naaajs! :)

Efter matchen idag så åker jag och Malin hem till mig och käkar mat m.m. Hon ska sova hos mig :)
Imorgon ska jag till frisören och som är vääääldigt efterlängtat, och Malin ska till doktorn.
Sen möts vi upp lite senare för att gå på Grönan under dagen. Senare på kvällen möter vi upp laget för att köra en femkamp samt äta lite gott osv. Har inte varit på Grönan på flera år, så det ska bli väldigt kul att åka alla nya grejer.

Inatt kom Sara hem från Turkiet. Ska bli kul att träffa henne igen. Har ju saknat dig :(



Kramis



(en gammal bild på mig och Malin, tror vi gick i 2an i gymnasiet)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0