Onsdag

Då var det torsdag imorgon. SKÖNT! En dag närmare helgen.

Idag har jag jobbat på som vanligt. Jag satte ut en massa muntliga förhandlingar osv.
Sen kom pappa och hämtade mig för att sedan åka hem till mig och kolla igenom en massa saker om bilen.
Det gick jätte bra och det är en massa papper att hålla reda på, tro mig!

Efter det gick jag ner och köpte lite godis för att sedan gå ner till Jessica. Vi kollade på Gossip girl. Mycket bra :)
Och efter det så hjälpte jag henne med att sätta på lösögonfransar för första gången.. Blev faktiskt riktigt lyckat med tanke på att vara första gången jag gjorde det. Det var kul men pillrigt! Haha



Jag kommer inte träffa bästa Sara först tidigast den 20e juni. För långt bort :( Hon åkte till Dalarna idag för att hennes brorsa ska ta studenten, sen åker hon till Turkiet på lördag. Snyft!
Aja, vi börjar närma oss våran Kreta resa i alla fall :)

Jag är verkligen skit trött. Vill SOOOVA!
Ska göra det snart. Imorgon är det träning igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0