SEMESTER!

JAG HAR SEMEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESTER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JAAAAAA UNDERBART!!!!!

Idag har jag jobbat och sen efter jobbet träffade jag Hannah. Vi åkte hem till mig och lagade middag. Blev kött, runda pommes med vitlökssmak och sås samt cola. Super gott, efter det åt vi godis haha.
Senare under kvällen mötte vi upp en i laget för att hon skulle köpa mina biobiljetter. Tur det!
Jag kan ju inte gå på Eclipse premiären då jag ska till Norrland med pappa på lördag. Det tar mer än 7h att åka dit, det är 52 mil. Så vi kommer få turas om att få köra. Vi ska åka upp i min bil medans mamma och syrran kommer upp veckan efter i familjebilen.

Jag håller på och packar just nu, och jag är fan sämst på det. Lyckas alltid ta med mig för mycket och använder inte äns hälften. Men hellre förmycket än för lite ;)

Eftersom jag kommer vara på landet uppe i Norrland så kommer jag inte kunna blogga så mycket, om jag kan blogga överhuvudtaget (?)... Kanske via mobilen.

Kommer bli helt ootroligt skööönt att åka iväg på semester och bara ta det lugnt. Väldigt efterlängtat.

Ha en jätte bra sommar så hörs vi!
Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0