Torsdag

Gud, då var det fredag imorgon igen. Veckorna går så jäkla snabbt, helt otroligt. Det var ju helg nyss?
Ganska skönt i och för sig.

Idag har jag jobbat och jag pallade inte göra matlåda igår så jag fick äta yoghurt med en massa frukt i till lunch.
Det vad både gott, nyttigt och mättande. Sen hade vi fika senare på avdelningen. En på jobbet hade bakat suuuper goda kanelbullar. VERKLIGEN SUPERGODA!! Förstår varför hon har fått sitt rykte om att hon gör goda bullar haha.



Ska snart åka till träningen. Ska bli skönt att träna i det här underbara vädret.

Jag blir så glad utav att se alla studenter runt om i stan, det påminner om när man tog studenten själv för ca 1år sedan. 1 ÅR SEDAN!!! Livet får inte gå så snabbt som det gör.
Jag skulle lätt kunna ta om hela studentdagen. Fyfan va kul det var! Flaket och allt.
STORT GRATTIS TILL ALLA STUDENTER!

Kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0