Vårruset

 



Idag har jag sprungit Vårruset med mitt jobb. Mitt lag bestod utav 6 st, Virginia, Greta, Laura, Alicia, Monica och så jag. Vi hette "Vin(n)arna" haha! Bästa namnet. 5 km väntade på oss. Jag var den ända som skulle springa. De andra lata 5 i laget skulle gå :).

Mitt lag laddad upp innan på restaurangen Vapiano. Jag åt en pastarätt med champinjoner och gräddsås, medans alla andra åt en caesarsallad. Jag har aldrig varit där förut, men det var riktigt gott och väldigt fint inrett.


 

  

   

Det var riktigt många, och då menar jag verkligen RIKTIGT många, som skulle springa. Shit, trångt var det!
Men kul! :) Sprang tillsammans med Emma och Anja från jobbet. Det var inte så jobbigt, det var mest skönt att springa. Jag var inte slut efteråt. Men kul att man har testat på detta nu i alla fall.

Eftersom vi var 6 st i laget så fick man en picknick korg som bestod av lite allt möjligt. Mycket pålägg, lite bröd.
Och som sagt, eftersom jag var den ända som sprang fick jag vänta på de andra i ca 1h och 15 min när jag hade kommit in i mål. Men jag gick i förväg och hämtade våran picknick korg och började äta lite choklad.
I picknick korgen fanns det Lindhs choklad Sea salt, skit god!! Trodde inte att den skulle vara så god som den var.

Efter ett bra tag kom resten utav laget och vi kunde sätta oss ner och börja äta. Super mysigt.
Sen när klockan började närma sig halv 9 var det dax att åka hem.

Så nu sitter jag här hemma och har precis duschat.
Ska sova nu, tandläkaren väntar kl 7.40 imorgon.. Fan va tidigt.
Sen på kvällen ska jag och Frida åka och panta alla pantbukrar vi har på Råsunda. Vi ska ta min bil och åka till Ica Maxi Solna Business Park :)

Godnatt alla, kramis


Kommentarer
Postat av: Monika

Fina bilder, och finfint sällskap! :)

2010-06-02 @ 08:20:43
Postat av: Alicia

Dåligt att "outa" att vi inte sprang.... :)

2010-06-02 @ 10:55:51
Postat av: Cissi

Haha ni gjorde ju det ;) Skyll er själva! :)

2010-06-02 @ 12:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0