VM och student mottagning

Fy vad trött jag är.
Idag var jag på jobbet, det är skönt att det är dåligt väder när man jobbar för då behöver man inte få dåligt samvete över att man sitter inne. Lite mysigt också när det är mörkt ute och man hör hur regnet kommer på fönsterrutan så att det låter så där mysigt :)

JÄVLAR VAD KUL MED VM VM VM VM VM VM!!

Sen åkte jag hem en snabbis och gjortde i ordning mig. Fick stressa lite eftersom jag skulle möta Myzan kvart över 5 vid medis innan vi skulle gå hem till Vivvi där det var hennes studentmottagning. Riktigt trevligt var det! Många som man inte har träffat på länge var där, kul att ses igen :)
Jag köpte en dyyyyyr blombukett till Vivvi, den var super fin. Grattis till studenten sötis!



Sen åkte jag hem och köpte Pringles chips "rice soure cream and onion" med dipp, JUMMIIII!
Haha så nu sitter jag och svullar i mig det.

Imorgon ska jag tvätta och städa. Sen bär det av till gymmet. Vi får se vad som händer senare under dagen, inga planer än så länge.

Förresten, jag bokade två biljetter till Twilights tredje film Eclipse på premiärdagen den 30e :D :D LÄNGTAR!!
Hoppas Sara kan gå med mig, annars får jag hitta någon annan haha.


  (tur att jag ska till gymmet imorgon, får lite ångest över att jag sitter och äter detta skit onyttiga)

Godnatt, kramis 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0