13/5. Röd dag

Jag vaknade för ca 15 min sedan, har hunnit äta frukost, youghurt och två rostade mackor. 
Och jag ska snart bege mig ner till gymmet för att lyfta skrot.
Nu när jag har gymkort har jag ingen återvändo :).



Senare ikväll har jag träning med Hässelby, min 3e träning med de. Och ikväll kommer även min kompis Sara vara med och testa på om hon vill fortsätta spela eller inte, vilket jag verkligen hoppas på att hon vill.
Hon kommer i alla fall hem till mig efter sitt jobb, och då kommer vi ta bussen tillsammans till träningen som går precis utanför mitt hus. Tror jag ska göra mitt beslut ikväll om jag vill fortsätta spela fotboll.

Det är fint vänder ute och då blir man sugen på att spela fotboll.
Kan inte riktigt släppa den stora 4-0 förlutsten igår med Elfsborg, riktigt surt...

Men men, lifes goes on.
kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0