Återträff

Kom hem från den underbara kvällen för ett litet tag sedan.
Fick vänta på pisståget i 25 min på Centralen innan det kom, skit segt!

Men kvällen blev hur lyckad som helst. Var så kul att träffa tjejerna igen. Det är inte först nu man inser hur mycket man egentligen har saknat de. Vissa blev mer berusade än andra, men det är ju bara härligt :)
Vi började redan planera en ny återträff. Super kul!



Jag hade tänkt att berätta mer imorgon om kvällen och lägga in lite fler bilder (eller checka in Fejan), men nu kallar sängen på mig och jag kan inte vänta längre på att gå och lägga mig.. Snaaaaark...



Imorgon ska jag i alla fall upp och tvätta klockan 10 och städa, ingen sovmorgon här inte! Sen hade jag tänkt att gymma med Emma troligtvis och sen senare under kvällen kanske vara med Sara. Fullspäckad lördag som vanligt!

Fyfan, nu har jag det jobbigaste kvar: - ta bort sminket
                                                         - borsta tänderna

Godnatt,
Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0