Bakar

Imorgon har jag fikat på jobbet och har därför bakat choklad/hallon muffins ;) Faktiskt riktigt goda! Jag kommer missa mitt eget fika då jag har ett eget möte med alla andra domstolssekreterare på mitt jobb.
Men jag har bett en kollega på mitt jobb ställa fram fikat åt mig.

Väntar just nu på Jessica som ska komma upp. Vi ska kolla på Gossip girl och One Tree Hill. Hon hade även med sig mat upp till mig från hennes jobb tidigare idag. Fisk blev det och det smakade mycket bra. Man tackar :)
Äter sällan fisk, borde äta det mer ofta. Det är ju så gott. Förstår inte varför jag inte lagar det mer?






 
Igår skrev jag på övergångspappret till Hässelby, så om ca 1 vecka tillhör jag deras trupp. Underbart :)
Ska bli super kul att få spela match igen, har saknat det. Även fast det inte har gått såååå länge sedan sist. Men man tränar ju för att få spela..

Nu ska jag diska lite innan Jessica tyker upp.
Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0