Bio och ny mobil

Idag har jag jobbar som vanligt. Det gick bra idag, inga grejer som krånglade. Skönt det!

Senare under kvällen var jag på Sex and the city 2 med Sara. Den var väldigt rolig. Skrattade en hel del faktiskt!
Den var också bra, och absolut värd att se. Metro gav den bara ett plus, väldigt överdrivet. Så dålig var den inte.

Efter bion gick jag förbi ICA här hemma och hämtade ut min nya mobil som jag har köpt.
En Sony Ericsson. Är mycket nöjd med den och det är enbart touch. Den är lagom liten och perfekt.
Modellen kallas ju ändå för mini :)





Imorgon ska jag gymma, köra min nya bil och sen ska jag vara på Råsunda kl 14 och jobba landskamp ända till sen kväll. Kommer bli en toppen dag tror jag. Hoppas man har tur med vädret också.

Kan fortfarande inte förstå att jag har en egen bil, NAJS!! :D

Godnatt, kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0