Hässelby SK - my new team

Idag efter min 3e träning med Hässelby så berättade jag för tränaren att jag hade bestämmt mig för att börja i laget om de ville ha mig. Och det ville de som tur var haha!
De skulle fixa med övergångspappret så fort som möjligt.
Det var ganska få på träningen idag, eftersom många är bortresta nu över långhelgen.
Sara var ju som sagt med och provtränade, jag tyckte det var riktigt kul att ha med henne och jag hoppas verkligen att hon väljer att börja där med <3.



Jag gymmade tidigare under dagen och körde på som en tok. Mina armar var heeelt döda efter och de bara skakade. Kunde knappt tvätta håret efterråt för att det var så jobbigt haha. Men det är ju bara ett tecken på att man tog i och det är ju bra!

Imorgon ska jag jobba och sen är det en lite återträff med några tjejer från högstadiet (Aspuddens skola) hemma hos My. Vi ska käka tacos, dricka gott och sen får vi se om det bli utgång. Men det kommer bli så kul att träffa tjejerna igen efter en lång tids väntan.
De tjejer som har fyllt 20 fick äran att fixa kvällens dricka, så skulle alla lägga en liten slant för det.

Vi höres imorgon!
kramis

Kommentarer
Postat av: Bror

Välkommen till Hässelby.

2010-05-13 @ 23:47:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0