Kom igen gnaget!

Idag är jag nervös, riktigt nervös. Jag ber allt jag kan att AIK ska gå segrare från matchen mot Elfsborg borta med 3p. Snälla snälla, snälla! 

Jag har bjudit över både pappa och syster för middag och matchtittande hemma hos mig eftersom jag har beställt hem matchen. Jag hade tänkt laga någon nyttig rätt till oss alla.

Jag är sååååå glad över att Miran blev utagen till VM. Jag höll verkligen tummarna för han att han skulle bli utagen :) Kommer bli sorligt när han lämnar AIK den 7 juni, vilket är snart.. VÄLDIGT snart. Förstår inte hur jag kommer klara mig, om jag kommer klara mig haha. Vem fan ska jag kolla på nu?? Broken heart.. Antar att min "storebror" kommer få trösta mig ganska mycket. Var beredd på det i alla fall. FYFAN! Vore så kul om han fick göra mål idag också.

   



Jag kom precis hem från min första arbetsdag under veckan. Känner mig fortfarande hostig, jobbigt..
Men imorgon är vi lediga, vilket typ hela Sverige är, men jag klagar inte. Sen ska jag jobba under klämdagen på fredag, men det får jag en semesterdag för som jag kan utnyttja när jag verkligen behöver vara ledig.
Det är lite jobbigt när man vet om att man ska vara ledig dagen efter. För då går man bara runt och hoppas på att dagen snart ska ta slut.
Men vi fick god fika på jobbet, alltid något :)

Tycker det är så oootroligt skönt att inte ha lika mycket fotboll, det är ett helt annat liv. Man känner sig mer fri. Vilket jag bara tycker är possitivt.
Jag hoppas verkligen att Enskede klarar sig kvar i div1. Vore verkligen jätte kul, både för laget och för klubben. Men jag vet att det kommer bli riktigt tufft för de, men det är inte omöjligt!

Nee nu ska jag sätta igång med maten, antar att vi hörs efter matchen. Och då hoppas jag att det är glad Cissi som skriver.

Kramiis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0