Kvällen

Hahah, vilken galen kväll. Tror att jag aldrig mer vill höra låten Stereo Love, den gick fan på repeat hela kvällen. Sen när man sätter på Radio 107,5.. Jaa då är det såklart att den ska dyka upp där med!
Jag fick till äran att bli kvällen papparazzi, men det gör inte mig något.

Det började med att Sofia T kom försent med köttfärsen till tacosen. Vi satt och väntade på henne så vi kunde dra igång stekandet. Alla vad döhungriga. Men när Soffe väl langade fram köttfärsen upptäckte My att vi hade förlite köttfärs, så Myzan fick panik och började jaga Challe som var på väg till fester så att hon skulle kunna köpa mer köttfärs till oss. Efter mycket tjaffs om hur mycket till vi egentligen behövde så kom Challe tillslut med den sista köttfärsen och det var bara att sätta igång. Jag var lite rädd för att Myzan och Soffe skulle bränna ner hela köket om jag ska vara ärlig. Köttfärsen ramlade utanför på plattan gaaanska så ofta att det började ryka och ha sig plus att de skrek och hade det väldigt kul haha. Som jag sa till några "det är tur att jag sitter nära ytterdörren, för man vet aldrig hur det kommer sluta när de där två tjejerna är i farten".



När maten väl var klar så var det dags att hugga in och börja äta. Det var riktigt gott och alla skulle härma My och hennes teknik med cream freschen. Jag kallade metoden för "limmet".



Efter maten så plockade jag, Soffe D och Myzan undan allt medans de andra latade sig och hade sin så kallade rökpaus ute på balkongen.
När vi var klara med undanplockandet körde vi "jag har aldrig". Vissa frågor var roligare än andra. Men det kom fram grejer som man aldrig hade trott.
Efter vi hade kört igenom hela kortleken var det dax för nästa kortspel, och det var då som vissa började få i sig lite väl mycket dricka haha (lugna ner dig nu). Myzan snålade inte med sina klunkar. När man skulle ta en klunk, hon tog 5.
Sen fick någon försig att det var dax för shoten och haha. Soffe T högg in för fulla muggar, hur många blev det tillslut? 5-6 st plus 5 vinglas? haha. Men hon levde livet och dansade på som aldrig förr.



Sen senare under kvällen fick någon försig att hon ville göra något buusigt, och det blev att ta grädden till kladdkakan och springa ner på gatan och spruta på bilar, mohaha, jätte kul.... :)
Jag tog bara kort sen tog jag löpningen in igen. För rädd för att bli upptäckt.



Haha gud, orkar inte skriva mer. Men det var en riktigt kul kväll återigen. Och den här gången får vi inte vänta så länge på att träffas.





Tack Soffe D, Soffe T, Challe, Lisa B, Lisa HC, Myzan för en underbar kväll.


Nu ska jag snart åka och storhandla, sen ska jag gymma och later vara med Sara kanske :)

Kraaamis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0