Lönedag

Har inte hänt så mycket idag.
Har jobbat och tränat som vanligt.
Jag har fortfarande haft ont i magen idag, vette fan vad det är för fel?

Mina raggisar som jag lagade igår blev väldigt goda, måste göra de lite oftare.

Jag hittar inte min ena sportbh. Jätte konstigt, verkligen.
Jag hade den på mig igår och innan jag skulle gå och lägga mig kastade jag den på väskan som jag skulle ha med mig idag.
När jag skulle byta om på jobbet låg den inte där, och jag trodde att jag hade glömt den hemma. Så jag bad Sara ta med dig en till mig som jag kunde ha på träningen. Men i alla fall, när jag kom hem sedan låg den inte där. Vart fan har den tagit vägen? Har jag tappat den på väg till jobbet imorse? Men hur skulle det ha gått till? FÖRSTÅR verkligen inte ett PISS.. Blir fan arg.. Skit dyr är den också. Jag ber att den dyker upp snart, men det ser mörkt ut.

Imorgon ska jag vara på gymmet 06.30 och träffa Emma. Herregud, jag kommer dö. Sen kommer Jessica lite senare.
Ska bli kul att testa på hur det är att träna innan jobbet. Gäller verkligen att tvinga sig upp ur sängen imorgon, kommer ta emot något fruktansvärt. Håll tummarna för mig så kommer det nog gå bra.

My baby working out!

Godnatt, kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0