Lördag 22/5-10

Igår var det Saras 21-födelsedags fest hemma hos Jens som också bor i Sumpan. Det var faktiskt riktigt mycket folk. Dock var alla från Ica Maxi i Lindhagen, så man var lite "utanför" på det sättet, men det gick ändå bra. Jag har ganska lätt att prata med folk jag inte känner. Det är bara lite svårare när det är en så stor grupp där ALLA känner ALLA. 
 

                                

Jag har precis tvättat klart, diskat, gjort rent badrummet och dammsugit. Ska nu sätta igång att bädda rent och sen damma av hela lägenheten.

Idag har mitt gamla lag Enskede match mot Danmark kl 15 på Enskede IP. Jag, Jessica och Sara hade tänkt att åka och kolla på matchen. Nu när det är så fint väder vill man ju bara vara ute i solen. Man måste ju passa på, eftersom man aldrig vet med det här landet. Det skulle lika gärna kunna bli vinter imorgon igen.

Ikväll kommer Malin hem till mig, längtar. Vi har så kul tillsammans. Vi lär ju svulla onyttigt som vanligt haha :)
Det är så typiskt oss! Hon skulle komma runt 6-7. Hon lyckas alltid komma när jag har storstädat ;)
Måste komma på vad vi ska äta till middag bara.. Alltid lika svårt.

Nu ska jag städa vidare.
Kramis

 


Kommentarer
Postat av: Sara

Vadå matvrak

2010-05-22 @ 18:30:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0