Måndag imorgon..

Söndag, har gjort ganska så mycket som vanligt.
Började med gymmet tillsammans med Jessica. Sprang en halv mil på löpbandet och sen tränade vi en massa styrka. Tog väl ca 1,5 h innan vi var klara. Riktigt skönt efterråt! Tog verkligen slut på alla krafter jag hade.

Sen duschade jag och tog det lugn hemma. Man kunde ju inte direkt gå ut med tanke på stormen och spöregnet ute.
Men jag hade lovar att jag skulle kolla på Hässelbys match. Jag velade fram och tillbaka på om jag verkligen skulle ge mig ut i ovädret. Men när det blev ett litet uppehåll och solen började titta fram frågade jag Sara om vi inte kunde åka i alla fall. Och det ville hon. När vi var på väg till Hässelby började ovädret igen, så jävla typiskt.
Mitt paraply gick sönder pga. stormen :( Jag och Sara stog under ett träd och kollade på matchen och det var faktiskt ganska så komiskt att vi stod där och kolla även fast vädret var som det var haha. Sara ska tydligen hämnas för att jag drog med henne på detta. Men det är sånna smällar man får ta haha (du vet att jag älskar dig <3).
När det kanske var ca 25 min kvar på andra halvlek började Sara frysa, och vi begav oss hem.
Hässelby förlorade med 1-0, tråkigt. Jag blev väldigt sugen på att spela match igen, längtar super mycket.
Men snart så! :D

Senare på kvällen mötte jag upp Jessica igen och Malin Paulsson. Jag och Jessica åt tacos. Så jävla mätta vi blev. Sen bakade Malin och Jessica två stycken kakor. En sockerkaka som blev hyffsad lyckad, men skit ful och en smulpaj med bär som blev... öh..äh... jaa.. ganska så misslyckad. Hela smuldegen hade smällt, så det var som en pajsoppa haha. Men va fan gör det? Bara att äta ändå. Lika gott för det, ska ju ändå bara ner i magen.



Nu ska jag i alla fall gå och lägga mig. Är inte trött, så det kommer antagligen ta ett tag innan jag kommer somna. Men imorgon är det måndag igen och en ny arbetsvecka. Lön på tisdag, alltid något att se ifram emot.

En rolig nyhet är jag ska köpa bil. Ska bara hitta den rätta först :)

Godatt och Kramis

Kommentarer
Postat av: alicia

haha.. pajsoppa. Mmmm..

2010-05-24 @ 12:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0