Min nya blogg

Jag gillar att läsa andras bloggar, därför ska jag ge ett nytt försök med att blogga på riktigt den här gången.
Eftersom jag har slutat spela fotboll i Enskede så har jag all tid i världen att göra en massa annat nu.
Dock tror jag att jag kommer byta till ett lag i någon lägre divition. Jag orkar inte satsa längre på fotbollen, tog så mycket tid och jag tappade motivationen och lusten.

Nu har jag varit hemma från jobbet i två dagar pga förskylning, men jag ska ändå testa träna idag med Hässelby. Tränade med de i torsdags, och det var roligt igen att spela fotboll. Jag hoppas bara att jag känner att jag vill forstätta spela fotboll överhuvud taget eftersom det ändå är en stor del och har varit en stor del i mitt liv.

Jag är glad över att AIK vann i söndags mot Trelleborg, förhoppningsvis vänder det från dåligt till bra nu.
Kärleken till AIK tar upp en stor del utav mitt liv. Jag mår dåligt när det går dåligt för laget, och speciellt med tanke på hur det gick förra året när laget vann allt som bara gick att vinna. Det gör riktigt ont att se AIK ligga under strecket i tabellen, men som sagt, jag tror det vänder snart. Hoppas det i alla fall... Elfsborg borta imorgon, spännande. Har beställt hem matchen för 139 kr, så bäst för de att de vinner nu :)



Jag var och aktiverade mitt nya gymkort på Fitness24seeven idag. Eftersom jag inte kommer lira lika mycket boll så måste jag hålla igång även på egen hand. Vill ju inte vara en soffpotatis! :)

Aja, ska snart chila iväg till träningen. Vi höres!
kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0