Pinsamt

Orkar egentligen inte skriva något om matchen, jag förstår inte hur man kan förlora med 4-0. Det är riktigt, riktigt pinsamt just nu. Jag skäms, seriöst! Gud vad alla är skadeglada nu.
Vi kan inte göra mål, och vi är fördåliga deffensivt. Snacka om att man saknade både Dulee och Ortiz på mitten. Det kändes verkligen konstigt att inte se Mutumba på planen. Men det är inte mer än rätt med tanke på hans förra match.
AIK behöver en ny STOR forward, som tex Denni Avidic. En som kan kötta och GÖRA MÅL!! Det är fel pass efter fel pass och inviduella misstag som avgör matchen och som aldrig skulle ha hänt förra året då allt verkligen fungerade.

Saknar Ivan, Jos och Örlund något för jävligt. Att vissa spelare kan påverka så mycket är bevisat nu.
Inget går sin väg för AIK. Om de inte vinner mot Åtvidaberg på måndag, då vet jag inte vart jag ska ta vägen.

De kanske kan lyckas komma på kvalplatsen om man har tur........................................
Nee jag är riktigt förbannad just nu på situationen. Fyfan.

Men ändå mitt i allt skit så kan jag säga att AIK är mitt lag, inget kommer ändra på det oavsett hur det går.
AIK i vått och torrt. AIK kommer alltid finnas i mitt hjärta, även om det gör riktigt ont nu. Jag lider verkligen med varje berörd. Men tillsammans kan vi lösa problemet, spelare, ledare och publik.

Vi ses på måndag, jag kommer, kommer du?
Para Siempre!

Kramis


Kommentarer
Postat av: Johan Jakobsson

Jag var på plats i Borås, det var det sämsta jag någonsin har skådat!!!

2010-05-15 @ 23:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0