Snart söndag..

Enskede vann idag med 2-1. Verkligen skit kul! Det var de värda med tanke på hur mycket det har kämpat.
Grattis tjejer!
Jag var och kollade på matchen med Sara och en massa andra. Vi passade på och sola oss lite, kan behövas med tanke på hur blek jag är. Men jag har brännt mig lite på axlarna som vanligt. Men jag har äntligen fått färg i ansiktet. Förstår inte hur jag kommer klara mig på Kreta när jag och Sara ska dit i juli haha. Herregud, solfaktor 200, här kommer jag.

Jag hade en lugn hemma kväll med Malin idag. Vi käkade och åt en massa gott :) Vi kollade på CL-finalen.
Men båda konstatera att det inte var några roliga lag med. Vi hade gärna sett typ: Barca, Real och Man U.
Men men, Inter vann i alla fall med 2-0. Och det var väl ganska så rättvist.

Nu sitter jag och lyssnar på en massa bra musik från spotify.
Snacka om att jag har fastnat för Lady Gaga. Har alltid gillat hennes musik, men det har blivit extra mycket nu efter konserten eftersom den var så sjukt jävla bra. Jag älskar speciellt låten Monster, så jävla braaa!!

  

                                   



Samtidigt som jag sitter och lyssnar på musik lyckas jag alltid tänka på en massa saker.
Jag kan inte sluta tänka på dig, du är i mina tankar hela tiden. Vill vara med dig.
Funderar, funderar, funderar. HJÄLP!

Imorgon ska jag, Sara och Jessica och kolla på Hässelby när de möter Sollentuna hemma kl 16.
Men först ska jag gymma med Emma. Ska ringa och väcka henne imorgon. Hon är ute och partar ikväll och hon lär ju sova när jag vill iväg imorgon. Men jag har fått hennes  tillåtelse, så jag gör inget dumt haha :)

Nu ska jag i alla fall lyssna vidare på den grymma musiken.
Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0