Söndag

Jag sov över hos Sara i natt, hade lite svårt att sova. Jag kan inte sova utan öronproppar och jag hade glömt mina. Så jag var tvungen att väcka Sara runt halv 2 i natt för att fråga om hon hade några till mig haha.
När jag fick EN, så kunde jag äntligen somna.

Jag satte väckarklockan på  10 imorse för att jag skulle iväg och gymma. Jag fick lite dåligt samvete efter igår då jag egentligen skulle ha gymmat men gjorde det inte.
Jag körde på som en galning även idag och jag svettades som en gris :). Men man blir så stolt efter och man känner sig duktigt. Jag ska även gymma imorgon klockan halv 1 tillsammans med Emma. Vilken "gymnarkoman" jag har blivit.

Efter att jag hade gymmat gick jag hem och duschade samt åt lunch. När jag var klar med det gjorde jag  i ordning mig för att sedan bege jag mig in till stan för att möta upp Adde. Vi gick runt och strosade i affärerna och hade det trevligt. Det var riktigt lugnt på stan, skit skönt. Alla är väl bortresta eftersom det har varit långhelg.
Jag köpte i alla fall min 4e bikini på 4a dagar haha. Måste nog lämna tillbaka en, tror inte att jag behöver så många. Men alla är så sjukt snygga så jag har grym beslutångest bara för vilken jag ska lämna tillbaka...

Jag åkte hem till mina föräldrar efter stan och blev bjuden på hemköpt thai mat. Jag tog wokade schampi med basilika, vitlök och ris. Fyfarao va gott!

Jag kom äntligen hem för ett litet tag sedan och han precis se när Barcelona FC tog hem serie titeln. Undrar hur det kommer bli med Zlatans framtid. Blir det Man. city?

Imorgon har jag tagit ut en semester dag. Ska bli skönt att vara ledig en dag till, dock har jag sjukt mycket jag måste göra.
Först ska jag som sagt var gymma med Emma, men innan de ska jag vara på stan klockan 10 för att uträtta en massa ärenden. Efter stan och gymmet ska jag åka till Råsunda och jobba AIK. Ska vara på plats kvart i 4 hade jag tänkt mig. Jag hoppas det dyker upp en massa folk nu till matchen då det har varit kampanjen "Visa hjärta".
Jag är jätte ledsen just nu, det är verkligen Mirans sista match imorgon och jag drömmer inte, även om jag hade hoppats på det. Jag tror jag kommer gå under jorden, helt seriöst. Har fan gillat killen sen har började i AIK för typ 4 år sedan. SNYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYFT!!!!!!

Aja, nu ska jag fundera ut en grej som jag håller hemligt här på bloggen och sen måste jag även komma på vad för fika jag ska ha med mig på torsdag till jobbet. Jätte svårt ju.


 (jag just nu)

Kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0