Storebror (aka. Frida Jensen)

Storebror - Har jag sagt att jag älskar dig tillräckligt? DU ÄR UNDERBAR!
Hitta detta på FB haha skrattade som satan:
Frida Jensen: "Förbereder mig mentalt inför Lillebrors födelsedag (det är bara 74 dagar kvar, vilket betyder att nedräkningen börjar snart). Och, nej, lillebror fyller inte åtta, utan 20. Så det är snart läge att börja planera firandet. Barnkalas på McD? Cafét? Finmiddag? En helg i skärgården? En kryss/resa någonstans? Vilka ingår i festkommittén? Jag har några förslag! :-)"



Du och jag föralltid


Jag förstår inte hur man kan ha så roligt med en person. Du är nästan en kopia utav mig själv. Vi har samma humor och glädje (dock kanske inte samma smak på killar?.. Men det är väl bara tur det). Man skrattar alltid så man gråter när man är med dig.
Jag mår bra utav att vara med dig och jag blir glad utav att tänka på dig.
Du kommer vara min vän föralltid, lillebror hjärta storebror.
Vi har upplevt mycket tillsammans och vi kommer att uppleva mycket tillsammans.
Du är bra på alla sätt och vis.
Man kan dela allt med dig och du har alltid bra saker att säga. Du finns alltid där oavsett tid, dag eller läge.

Jag älskar dig helt enkelt min kompis, min bror, min tvilling.


Kommentarer
Postat av: Frida D

Gilla!

2010-05-25 @ 21:32:17
Postat av: Johan Jakobsson

Det var ingen dålig kärleksförklaring!

2010-05-28 @ 21:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0