Tankar efter träningen

Jag har nu slutfört min andra träning med Hässelby, det känns bra. Men vill jag verkligen fortsätta? Tjejerna i laget är jätte snälla och trevliga. En glad grupp utav tjejer i blandade åldrar.
De tränar bara på naturgräs vilket mitt högra knä egentligen inte klarar av. Planen suger och den är nästan inte spelbar. Finns det något naturgräsplan som är spelbar idag förutom Råsunda??
Jag känner det nu efteråt att det värker i hela mitt knä. Kommer säker inte kunna gå imorgon haha det blir att äta en massa voltaren så vänjer sig knät förhoppningsvis.

Jag vet att det kommer komma en tid snart då jag vill spela match igen, och då är det bra att man har möjligheten att kunna göra det. Det vore riktigt kul att spela i samma lag som Malin. Vi har ju aldrig gjort det förut, och hon är ju ändå en utav mina bästa vänner jag har. Love u!

Jag hoppas att mina två kompisar också bestämmer sig för att börja spela boll igen, och att de börjar i Hässelby tillsammans med mig, det vore så mycket roligare då.

Tänk att en tränare kan påverka en så mycket, både på gott och ont....



Kraaamis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0