Död

Jag hade precis varit och handlat mat. När jag kommer hem så hör jag en massa sirener. Jag kollar ut genom fönstret och ser en massa poliser och ambulanser. Kan inte riktigt se vad som händer. Och nyfiken som jag är när det gäller sånt här går jag ner och ser att polisen har spärrat av och att en människa ligga halvt i rabatten med en filt över sig och ett par skor vid sidan om. Ingen personal rör människan. Polisen står och tittar upp mot huset och tar foton över platsen. Personen är (antagligen) död. Någon verkar precis ha hoppat (eller blivit knuffad) från mitt hus... Som tur var från en annan sida av huset där inte jag bor och dessutom bor det så många i huset så man har ingen aning om vem det är. Fyfan va hemskt!

Om jag hade kommit ut från mataffären 5 min senare, så hade jag troligtvis sett människan hoppa. Vilken jävla tur.

Usch, man får ont i magen när det händer något sånt här där man bor.
Får man se om det kommer stå något någonstans. Man vill ju nu veta vad som har hänt.


Uppdate - ryktet säger att han tydligen bodde på 8e våningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0