Lördag

Har precis vaknat, ska ner till tvättstugan kl 10. Skönt att tvätta tidigt för då hinner man alltid göra något efter.

Efter tvätten ska jag, om jag hinner, åka en sväng till Bromma blocks och kolla runt lite.
Ska senare på träning vid halv 3, ska bli kul! Första innomhus träningen :)

Senare på kvällen ska jag på en maskeradfest tillsammans med Sara ute i Nacka. Spännande hehe.
Jag kommer vara en katt och Sara ett bi hahah. Bra combo? :)


Igår var jag ute och åt på Olearys här i Sumpan tillsammans med Petra. Sedan när vi var mätta var vi såklart bara tvugna att gå till Hemmakväll och köpa godis. Efter det så gick vi hem till mig, satt vi datorn, snackade och kollade på TV :) Trevlig kväll!







Är tvungen att visa vårt fika på jobbet i onsdags som en tjej där bakade, helt underbart gott!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0