Saknar

Nu när Allsvenskan är slut inser man hur mycket man saknar den. Gå på matcher och heja fram sitt lag.
Men tiden går så snabbt nu för tiden, så snart är vi igång igen :)

Har börjat kolla på Gossip Girl och One Tree Hill, de senaste säsongerna. Så jäkla bra (: Jag är ju en liten TV-serie nörd, kanoners att de fortsätter att pumpa ut nya säsonger.



Snart kommer världens bästa Malin hem från USA.
Jag blev överlycklig när du berättade att mitt paket äntligen hade kommit fram, efter typ 3 månader hehe. Men bättre sent än aldig. Den där klänningen du fick betydde mycket för både dig och mig.
Saknar dig, men snart sååååå :) Då jävlar är det party!! Älskar dig <3


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag saknar dig också!! Men det är endast 21 dagar kvar nu :D Jag kommer ha på mig klänningen imorgon när vi ska ut på middag. <3

2010-11-18 @ 19:47:14
Postat av: Cissi

Åh! Du måste ju ta kort och lägga upp på din blogg :) <3

2010-11-19 @ 09:36:57
Postat av: malin

Självklart gör jag det :D

2010-11-19 @ 19:42:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0